معرفی همکاران
 

اسماعیل فرشباف خوش نظر

من اسماعیل خوش نظر هستم، کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه شاهد و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی و در حال حاضر دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی  می باشم.


 از سال 1386 کار خود را به عنوان آزمونگر در کلینیک خانواده و کودک دانشگاه شهید بهشتی شروع و در سال 1387 با سوپرویژن در کلینیک خانواده و کودک دانشگاه شهید بهشتی کار رواندرمانی را به شکل جدی آغاز نمودم. در این سالها با گذراندن دوره های مختلف آموزشی و درمانی در مراکز معتبر آموزش بالینی، به شکل حرفه ای در حیطه کودک و نوجوانان و بزرگسالان مشغول به رواندرمانگری می باشم. با گذشت زمان، علی رغم فعالیتهای بالینی در تمام سنین، به خاطر علاقه و کشف دنیای پیچیده نوجوانان، به شکل تخصصی در حیطه نوجوانان مشغول گردیدم. ابتدا درمانگر شناختی-رفتاری بوده اما به خاطر تاثیر حضور درمانگر در فرایند درمان و تاکید روی ظرفیت درمانگر و کشف پیچیدگی های دنیای درونی انسان، رویکرد تحلیلی را انتخاب و در حال حاضر رواندرمانگر تحلیلی می باشم.


رویکرد من object relations می باشد. به نظرم بر اساس این رویکرد، رواندرمانی سبکی از بودن، زندگی کردن، دیدن، لمس کردن و حس کردن مراجع در فضای درمانی است. رواندرمانی تعامل دنیای روانی، رقص بین اذهانی دو انسان، به عنوان درمانگر و مراجع، در اتاق درمان است. رواندرمانی بودن در لحظه بودن است و درمانگر به این بودن دو سویه، معنا و فضا می دهد و زایندگی و زندگی را در تعامل پویا فراهم می کند، این بودن درمانگر هم باعث ارتقای حضور مراجع در فضای درمان شده و هم اشتیاق و حافظه مراجع برای تجربه حضور بیشتر را فراهم می کند. در عین حال واکاوی دنیای درونی مراجع، پیگیری و پی بردن به تعارضات و فراهم کردن فضایی امن در جهت تجربه تجارب گذشته، در بستر ظرف تحلیلی، فضای رشدی بیشتری را فراهم می کند.  بر این اساس لازمه بودن دررویکرد تحلیلی، تحلیلِ درمانگر، سوپرویژن و آموزش مدون  می باشد. پس بنا به این سنت اینجانب از سال 88 تا سال 96 تحت رواندرمانی تحلیلی بوده، از سال 89 آموزش می بینم و هچنین از سال90 سوپرویژن می گیرم. در حال حاضر نیز دانشجوی مرکز مطالعات روانکاوی تهران می باشم.

 

 
 

 

سارا اکبرزاده

ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﯿﻞ:

کارشناسی روانشناسی کودکان استثنایی، دانشگاه الزهرا تهران با معدل 17.54

کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران با معدل 19.36

احراز رتبه اول در دوره کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری دانشگاه الزهرا

سوابق حرفه ای

- مدیر داخلی مرکز جامع توانبخشی آرمان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴

- روانشناس و مشاور مرکز مشاوره رامان با مدیریت دکتر سامرتد سلیمی

- کارشناس طرح مشتری مداری در آژانس مسافرتی پرسپولیس از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۱

- کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه ۲ مهارت های فرزند پروری ایک دوره

- دبیر کمیته پژوهشی مرکز اخلاق کاربردی راز وابسته به دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۱ تا کنون

- برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان کارشناسی در پژوهشکده دانشگاه تهران سال ۱۳۹۳

- برگزاری ۲ دوره مهارت های ۱۰ گانه زندگی ویژه عموم المجتمع فنی تهران

- برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان پزشکی دانشگاه تهران تهران سال ۱۳۹۴ تا کنون

- برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه کارمندان و پزشکان کلینیک آرمان سال ۱۳۹۴ در دو دوره

- برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی ویژه عموم در موسسه اخلاق حرفه ای راز سال ۱۳۹۳

- برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی ویژه کارمندان شهرداری ناحیه ۶ تهران

- برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی ویژه معلمان ناحیه ۶ تهران

- برگزاری دوره های آموزشی مهارت های فرزند پروری ۲۰ ساعت ویژه عصوم

- برگزاری دوره های آموزشی مهارت های فرزند پروری ۳۰ ساعت ویژه عموم در شهرستان طبس

- دستیار آموزشی استاد در درس درمان های شناختی رفتاری برای افسردگی دانشگاه سمنان

- دستیار آموزشی استاد در درد درمان های شناختی رفتاری دانشگاه علامه طباطبایی

- دستیار آموزشی استاد در مبحث مهارت ها ویژه کارمندان بانک کارآفرین

 - دستیار آموزشی استاد در مبحث مهارت ها ویژه کارمندان بانک رفاه

- دستیار آموزشی استاد در مبحث مهارت ها ویژه دانشجویان دانشگاه بابل

- دستیار آموزشی استاد در مبحث مهارت ها ویژه کارمندان حلال احمر

- روانشناس بخش دردهای سایکوسوماتیک کلینیک آرمان واقع در میدان ونک از سال ۱۳۹۳ تا کنون

- مؤسس انجمن علمی دانشجویی روان شناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

- نایب دبیر انجمن علمی دانشجویی روان شناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

- عضو کمیته پژوهشی انجمن علمی روان شناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

- فعالیت در مؤسسه ی پیشگیری از آزار جنسی کودکان و نوجوانان خاورمیانه ۱۳۹۰ الى ۱۳۹۲

- پژوهشگر بخش اخلاق حرفه ای دانشگاه تهران از ۱۳۹۲ تا کنون - مشاور تلفنی مرکز مشاوره دی واقع در میدان ونک از ۱۳۹۳ تا کنون دوره های آموزشی و گواهینامه ها

- کارگاه آموزشی "واقعیت درمانی مقدماتی، دکتر علی صاحبي، مؤسسه ویلیام گلاسر. تهران. بهمن ۱۳۹۱

- کارگاه آموزشی "واقعیت درمانی دوره دوم ". دکتر علی صاحبی، مؤسسه ویلیام گلاسر. تهران. ۲ لغایت ۴ مهر ۱۳۹۲. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

- کارگاه آموزشی "واقعیت درمانی دوره سوم". دکتر علی صاحبی، مؤسسه ویلیام گلاسر، تهران. خرداد ۱۳۹۳. دبیرستان رهیار

- کارگاه آموزشی واقعیت درمانی دوره چهارم ". دکتر علی صاحبی، مؤسسه ویلیام گلاسره تهران. خرداد ۱۳۹۳ مرکز تئوری انتخاب

- دوره "مواهینامه " تئوری انتخاب و واقعیت درمانی ۲۴ ساعت دکتر علی صاحبي / مؤسسه ویلیام گلسر اسفند ۹۴

- کارگاه آموزشی روابط فرازناشویی | دکتر علی صاحبی، موسسه ویلیام گلسر، تهران

- دوره آموزشی "طرحواره درمانی"، دکتر حسن حمیدپور، ۱۰۰ ساعت، تهران، ۱۳۹۴

- کارگاه آموزشی "فنون تنظیم هیجان" /دکتر لادن فتی انجمن روانشناسی ایران

- کارگاه آموزشی ۱۰۰ ساعته "درمان شناختی رفتاری" /دکتر سارا بنی هاشمی اکلینیک سگال

- کارگاه آموزشی درمان شناختی رفتاری"/دکتر سارا بنی هاشمی امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی

 

 

- دوره آموزشی مربیگری مهارت های زندگی" / دکتر ساراینی هاشمی | کلینیک سگال

- کارگاه آموزشی مدیریت رفتار والدین"(دکتر کارینه طهماسیان انجمن روانشناسی ایران

- کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه کودکان دکتر کارينه طهماسیان انجمن روانشناسی ایران

- کارگاه آموزشی داروشناسی روانی در اختلالات روان پزشکی". دکتر طیبی، ۱۶ ساعته بهمن ۱۳۹۴، مرکز سگال

- کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ارتباط موثر ) از امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی - کارگاه آموزشی نظریه انتخاب و واقعیت درمانی از امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی

- کارگاه آموزشی تحلیل رفتار متقابل (TA) از امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی

- کارگاه آموزشی خانواده و ارتباطات انسانی از امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی

- کارگاه آموزشی پیشگیری از آزار جنسی کودکان و نوجوانان دکتر شهین علیایی زند

- کارگاه آموزشی تفسیر نقاشی دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه

- حضور در سومین کنفرانس آموزش های کاربردی در ایران گذشته، حال، آینده از انجمن پژوهش های آموزشی ایران

- کارگاه آموزشی مهارت جرأت ورزی از امور فرهنگی دانشگاه الزهرا

مقالات علمی پژوهشی - داخلی و خارجی

  • مقاله تعیین اثر بخشی آموزش حل مساله بر کمک مهارت طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی ۹۲-۹۳ – فصلنامه پژوهش در نظام آموزشی
  • Determine the Effectiveness of the Help-Seeking Skills Training, Assertiveness Grade Female Students in Tehran - AULA ORIENTALIS
  • ETERMINE THE EFFECTIVENESS OF ASSERTIVE TRAINING ON NEGLIGENCE IN FEMALE STUDENTS OF THIRD GRADE OF GUIDANCE SCHOOL IN TEHRAN - Social Behavior and Personality an international journal
  • Multiple Sclerosis & Social support - Advances in Environmental Biology
  • The Effect of Anxiety and Social Support on Adherence in Patient with Multiple Sclerosis - Advances in Environmental Biology
  • Moral behavior of doctors in shiee school - Internationa conference, Tehran
  • -effect of conscious and unconscious death thought on goal orietations - Mediterranean center of social and Educational Research
  • Effect of Combinational Mortality Salience Interventions on Selfesteem regarding to time Interval Considerations - Mediterranean center of social and Educational Research
  • A monotheistic Look at Medical Ethics - International journal of advanced Biotechnology and Research
  • Pattern of Shiite medical ethics - International journal of advanced Biotechnology and Research
  • The effectiveness of training problem solving skills in procrastination of secondary school female students during academic year - Social Sciences

 

 

 

 

علی شهاب

ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﯿﻞ

دارای دیپلم فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر" از هنرستان حمزه سید الشهدا (ع) منطقه ۱۴

دارای فوق دیپلم رشته کامپیوتر" از دانشکده فنی دولتی شهید بهشتی کرج

دارای لیسانس کارگردانی

سینما از دانشکده فرهنگ و هنر

دانشجوی فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی شاخه فامیلی ترابی (خانواده درمانی در دانشگاه علم و فرهنگ

سابقه کار

کار به صورت پروژه ای برای آموزش و پرورش شهر تهران بعنوان کاربر رایانه به مدت سه سال پاره وقت

کار در قطب هوافضای دانش آموزی شهر تهران به عنوان مسئول روابط عمومی به مدت ۶ ماه

ساخت فیلم های کوتاه به عنوان کارگردان ، بازیگر، دستیار تصویر ، صدابردار ، نور پرداز و دیگر عوامل صحنه

ساخت مستند به عنوان کارگردان ، بازیگر، دستیار تصویر ، صدابردار ، نور پرداز و دیگر عوامل صحنه

انجام پروژه های تصویر برداری

همکاری جهت تولید پادکست برای پادکست رادیو موسیقی و بادکست روانشناسی مبل قرمز

کار برای مجموعه فروشگاه های افق کوروش به مدت ۱۰ ماه

دوره های آموزشی روانشناسی

زوج درمانگر

خانواده درمانگر

نمایش درمانگر

فيلم درمانگر

گذراندن دوره CBT

 آشنا به EFT

گذراندن دوره سکس تراپی کامل

دوره های آموزشی هنری

آشنا به امور رسانه و تبلیغات

ساخت کلیپ و گزارش

آشنا با نرم افزار های تدوین (اديوس)

آشنا با دوربین های عکاسی و فیلم برداری

دیدن دوره های مختلف مهارت های کامپیوتر توانایی کار با انواع برنامه های کار آمد آشنا به امور گرافیکی و نرم افزار های چند رسانه ای مانند فتوشاپ

نقد فیلم و آثار هنری

 

 

 

فرنوش اوقانی

دکترای مشاوره

مشاور و روان درمانی انفرادی

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره و رواندرمانی اختلالات مرزی

مدرس دانشگاه علامه طباطبايي